Aktivity podporující zdraví

pohybové aktivity, sport, regenerace a rekondice, zdravá výživa.

Strečink – protahovací kondiční cvičení

Protahování je nezbytnou součástí všech pohybových aktivit. Zatěžováním tělestných segmentů dochází v rámci adaptace na zátěž ke zkracování svalů, svalových úponů a šlach. I u fyzicky neaktivních jedinců, dochází ke zkracování tzv posturálních svalů. Tomuto jevu lze úspěšně předchátet pomocí strečinku – porotahováním, kterému vás rádi, v rámci našeho programu Protahovací cvičení, naučíme.

Naučíme vás, jak správně protahovat vaše tělo. Ukážeme vám strečinkové sestavy vhodné konkrétně pro vás, zaměřené na vaše slabá místa. Nejenom, že vám protahovací cvičení ukážeme v praxi, ale vše taktéž dostanete v písemné podobě – ve formě tištěných materiálů se strečinkovými sestavami, s popisy jednotlivých protahovacích cviků doprovozené fotografiemi.

Na začátku je nejlépe provézt diagnostiké vyšetření Diagnostika pohybového aparátu, které ukáže, které tělesné segmenty vašeho těla byly, co se protahování týče, v minulosti zanedbávány. Na základě výsledků diagnostikého vyšetření, stanovýme nejvhodnější postup nápravy Vašeho současného stavu pomocí strečingových sestav, uzpůsobených Vašim potřebám.

I v případě, že diagnostické vyšetření pohybového aparátu neukáže žádné nedostatky, můžeme Vám v rámci prevence doporučit, zkontrolovat a případně naučit Vás protahovací sestavy, které vám do budoucna pomůžou s zachováním dostatečné pružnosti a ohebnosti po celý život.

Sdílej:
  • Print
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • email
  • LinkedIn
  • MySpace
  • GooglePlus